گروه تولیدی صنعتی دهقان - www.scopstone.ir

گروه تولیدی صنعتی دهقان - www.scopstone.ir

محصولات سنگی دهقان -اسکوپ سنگ دهقان -

 

اسکوپ سنگ | اسکوپ سنگ تراورتن | تولید اسکوپ سنگ نما با مفتول | اسکوپ دهقان

مجموعه تولیدی صنعتی دهقان از سال ١٣٨٧ فعالیت خود را در زمینه ساختمان آغاز نموده است که شامل موارد ذیل می باشد:
  1. اجرای کامل اسکلت ساختمان بتنی ، فولادی ، سازه بنایی (دارای پروانه نظارت و اجرا از سازمان نظام مهندسی)
  2. اجرای کامل نازک کاری
  3. دکوراسیون داخلی
  4. اجرای نمای ساختمان ( سنگ،سرامیک،اجر، ….): تولیدات صنعتی شامل انواع قطعات فلزی نگهدارنده سنگ،سرامیک،تایل های اجری، … میباشد و همچنین ساخت دستگاه های شیار زن و برش سنگ و سرامیک .کلیه تولیدات صنعتی این مجموعه به صورت انحصاری میباشد و طراحی و ثبت ان به نام این مجموعه در ادارات به ثبت رسیده .

تماس با گروه تولیدی دهقان | اسکوپ دهقان

 

جهت سفارش انواع اسکوپ سنگ, اسکوپ سرامیک  با ما تماس بگیرید .

09139751522 - 09139751577

 
قابل ذکر هست که طراحی و ابداع اسکپ تک شیار توسط گروه صنعتی دهقان صورت گرفته.

 

سنگ مرمریت | بهترین قیمت خرید سنگ مرمریت | اسکوپ دهقان

اسکوپ پروانه‌

ابتدا شیاری با زاویه ۴۵ درجه در سنگ ایجاد می کنند و سپس این قطعه اسکوپ پروانه ای را درون شیار جای می دهند و حالا می توان سنگ را نصب کرد. نفوذ دوغاب به اطراف اسکوپ پروانه ای باعث گیرش سنگ می شود. این اسکوپ ، نمونه ای از اسکوپ سنگ نما با مفتول و سیم میباشد .





جهت سفارش انواع اسکوپ سنگ, اسکوپ سرامیک  با ما تماس بگیرید .

09139751522 - 09139751577

 

اسکوپ زد (z) را می‌توان به عنوان شناخته شده‌ترین مدل اسکوپ دهقان بشمار آورد زیرا که اولین اسکوپی بود که گروه صنعتی دهقان در جهت رفع مشکلات نماهای دوغابی به بازار معرفی و عرضه نمودند. در نام‌گذاری اسکوپ زد (z) دهقان از هندسه اسکوپ زد که شبیه حرف z انگلیسی می‌باشد الهام گرفته شده است.

بعدها با اصلاحاتی در طراحی اسکوپ زد (z) دهقان مدل دیگری تحت عنوان اسکوپ سرامیکی دهقان شکل گرفت که مورد مصرف آن برای نماهای داخلی و خارجی سرامیکی می‌باشد.

طراحی اسکوپ زد (z) به گونه‌ای صورت گرفته است که بخش زیادی از اسکوپ زد (z) درون دوغاب درگیر شود تا با افزایش درگیری باله‌های اسکوپ زد (z) با دوغاب، تحمل نما در برابر سقوط و جدایش از دوغاب بیشتر شود

در حال حاضر در مجموعه صنعتی دهقان از مدل اسکوپ زد (z) دهقان در ابعاد گوناگون و با جنس‌های مرغوب تولید و به بازار عرضه می‌شود.

 

استفاده از سنگ در دکوراسیون منزل و کفپوش ها هرگز از مد نمی افتد. انتخاب سنگ مناسب می تواند به خانه شما زیبایی و ظرافت ببخشد و در صورت اسکوپ سنگ   مناسب ، می تواند برای یک عمر زیبا باقی بماند.

به منظور انتخاب نوع سنگ مناسب و توانایی اسکوپ کردن آن ، ما یک راهنمای کاربردی و آموزنده با چندین گزینه از سنگ های مختلف برای تزئین خانه شما و نحوه اسکوپ کردن آنها به روش ساده و آسان ، با حفظ زیبایی منحصر به فرد جدا کرده ایم. از بهترین شرکت اسکوپ سنگ برای حفظ زیبایی و افزایش عمر سنگی که قرار است از آن استفاده کنید ، خدمات را دریافت کنید. با در نظر گرفتن این موضوع ، اسکوپ کرن سنگ کارآمد است. اسکوپ سنگ دهقان همیشه به فکر رفاه و رضایت شما مشتریان است، ما یک فرآیند گام به گام کارآمد را برای اسکوپ کردن نمای سنگ آماده کرده ایم و روشنایی و جذابیت خانه خود را افزایش می دهید.
سنگ های تزئینی زیبا ، بادوام ، پیچیده و بسیار مقاوم هستند. با این حال ، برای اینکه درخشش خود را از دست ندهید ، لازم است به طور دوره ای سنگ ها را در دکوراسیون خانه خود نگهداری کنید.

تعمیر و نگهداری راهی برای جلوگیری از تخریب قطعه در طول زمان نیاز به اسکوپ کردن آن دارد. با این کار ، اطمینان حاصل می کنید که برای مدت طولانی زیبا ، سالم و طبیعی به نظر می رسد ، بدون اینکه مجبور باشید یکی دیگر بخرید.

این فعالیت باید به طور دقیق انجام شود. اسکوپ کردن ساده را می توان بیشتر اوقات انجام داد تا از سقوط کردن یا خراب شدن آن جلوگیری شود. از طرف دیگر ، تعمیر و نگهداری عمیق تر باید در زمان های فاصله انجام شود تا بر اثر حوادثی از بین نرود.



https://www.scopstone.ir/

www.scopstone.ir

 

سنگ چینی اگر شما یک طراح هستین و یا با طراحی های گرافیکی سروکار دارید به متن های برخورده اید که با نام لورم ایپسوم شناخته می‌شوند. لورم ایپسوم یا طرح‌

هیچ آیتمی مطابقت داده نشده است